środa, 5 sierpnia 2015

Słońce i zapowiedź :)


Witajcie
 W końcu mogę trochę odkurzyć bloga. 
  Słońce z brązu. Zaczęłam je robić w marcu (tego roku :)). Z racji chronicznego braku czasu oraz z powodu kilku problemów, które napotkałam w trakcie pracy z wisiorem skończyłam go dopiero w lipcu. Celowo po raz drugi zrobiłam podobny motyw. Pamiętacie srebrne słońce (klik) sprzed kilku lat? Chciałam sprawdzić, czy nie wyszłam z formy. Oprócz paru problemów z materiałem,  który nie do końca okiełznałam - glinka brązu, poszło nie tak żle. 
 

2 komentarze:

  1. Witaj :) Piękny wisior a zarazem piękny powrót. Chętnie zobaczę w jaki sposób pracujesz :) Fajnie że jesteś :)
    Pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, podziwiam za dokładność wszystkich detali:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)