piątek, 25 stycznia 2013

Wracam :)

Długo się nie odzywałam. 
Dopadło mnie przeziębienie: jedno, potem drugie... 
a że kobiecie w ciąży medykamentów praktycznie nie wolno, 
więc leczyłam się domowymi, bezpiecznymi sposobami
i trochę to trwało. 
Tak, wiem - to blog biżuteryjny ale kolejne dziecko nieodwracalnie 
wpłynie na moje życie, biżuteryjną twórczość również.
Nie widzę więc sensu, by to ukrywać.
 Musiałam też sobie poukładać pewne rzeczy... 
Uporam się jeszcze z papierkową dłubaniną
 i mam zamiar wrócić do odwiedzania Waszych blogów. 
Poniżej zdjęcia pierścionka, 
który zaczęłam jeszcze przed Bożym Narodzeniem 
ale z powodu choroby skończyłam dopiero wczoraj.
 Wszystkiego dobrego w Nowym 2013 Roku!!!



17 komentarzy:

  1. Jest piękny, ach.
    Wszystkiego dobrego na cały Rok 2013.
    I spokojnego rozwiązania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobiecie w ciąży???:)))) Kochana, gratuluję Ci z całego serca!!!i życzę dużo siły, zdrowia i spokoju:) a pierścionek jest zjawiskowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę śliczny ten pierscionek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej gratuluję!!!
    No moja droga teraz będziesz moją mistrzynią organizacji życia domowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierścionek jest prześliczny! I największe gratulacje!! Każde dzieciątko to wielkie błogosławieństwo! To teraz uważaj na siebie i życzę dużo zdrowia i jak najmniej zmartwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny pierścionek. Gratuluję serdecznie i życzę dużo, dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!! A ja się zastanawiałam, gdzie Ty się podziewasz :-) Pierścionek prześliczny.
    I jeszcze raz najserdeczniejsze życzenia urodzinowe ...duuuużo zdrowia i dla Ciebie i dla maleństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierścionek przecudny i Twój stan przecudny - gratuluję i trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka niespodzianka!
    Cieszę się bardzo:)
    Będzie więcej Harapatków:)))
    A pierścionek śliczny.
    Tak śliczny, że aż....
    :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochane za Wasze ciepłe życzenia :) Mam zamiar się trzymać i nie dawać. Cieszę się też bardzo, że pierścionek się podoba - warto było się nad nim gimnastykować.

    OdpowiedzUsuń
  11. serdeczne gratulacje :) życzę więcej zdrówka. Pierścionek jest absolutnie w moim typie, nie przesadzę jesli powiem że dawno DAWNO nie widziałam równie pięknego pierścienia. Całkowicie mnie urzekł. Dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anetko mam nadzieję,że u Ciebie wszystko w porządku, pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)