środa, 8 sierpnia 2012

Wymianka z Mraugorzatą


W czerwcu (tak, wiem, zapłon mam niesamowity :P)
 doszło do sfinalizowania wymianki z Gosią.
W ramach tejże dostały mi się piękne kolczyki 
(na żywo są jeszcze ładniejsze) i cudna zakładka
(zdjęcia autorstwa Gosi).
Plecionki są niesamowite i naprawdę w rzeczywistości jeszcze piękniej się prezentują 
Jeszcze raz dziękuję Gosiu!

Może mnie ktoś olśnić,
 jak ustawić, aby w komentarzach były opcje odpowiedzi?
Zauważyłam, że w kilku blogach jest tak ustawione 
 i zazdrość mnie wzięła :P.

6 komentarzy:

  1. super wymianka:-) co do zapłonu... nawet nie chcę pisać jakie ja mam zaległości:-( od paru miesięcy zbieram się do wstawienia zdjęć z cudeńkami jakie zamawiałam od niektórych dziewczyn i co... chyba zaraz się za to wezmę, zmobilizowałaś mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że tak niechcący na Ciebie wpłynęłam :D

      Usuń
  2. Hmm, zapłon powiadasz? :D Zapłon to ja miałam z robieniem tego... ;)

    Cieszę się, że się podoba, mam nadzieję, że będzie się długo i szczęśliwie nosić, a z zakładką sięgniesz po same interesujące książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności wymiankowe a pod linkiem znajdziesz odpowiedź na pytanie
    w razie problemów pisz http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=pl&answer=1725597

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamino:) Chyba się udało :D

      Usuń
    2. Sama całkiem niedawno skorzystałam z tej opcji :)

      Usuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)