poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Broszka żółwik / The Turtle Brooch


Jakiś czas temu pewna pani spytała, czy nie mogłabym zrobić żółwia.
No i popełniłam :)
Jest raczej prosty, bo zrobiony na próbę, by sprawdzić jak będzie działać jako broszka. 
Udało się, działa. 
Czyż nie jest słodki?

Some time ago someone asked me if I could try to do a little turtle.
 Here it is :)
 It is rather simple, made to check how would work as a brooch. 
Now I know what I can improve. 
I am pleased with the effect.
 Is not it cute?

24 komentarze:

  1. Dawno mnie tu nie bylo a tu same cudownosci! Zolwik fantastyczny wyszedl:) Pozdrawiam bardzo cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki i jak prawdziwy, gdyby nie te fantastyczne kolory, którymi w naturze nie zostałby obdarzony. To jest możliwe tylko u Ciebie. Serdeczności... i dla Twoich bliskich. A ja lubię żabki takie w zieleni ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Żabka, powiadasz - mam temat następnego wyzwania :)

      Usuń
    2. Hmmm... :-) czekam cierpliwie z niecierpliwością, kiedy wyskoczy jakaś żabka z Twoich zdolnych dłoni

      Usuń
    3. Spróbuję, spróbuję ale przyznam, że się boję żabki... wykonania podjąć :) Może wydaje się proste ale jednak.

      Usuń
  3. Pojechałaś po całości z tą cudownością żółwika!!!
    Moje Ty fimo guru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie - nie guru :) Są lepsi, dużo lepsi i przy nich się czuję jak przedszkolak w tym temacie. No - może jak uczeń klasy 0 :P

      Usuń
    2. Każdy ma swoje guru:) Moje umiejętności w tym temacie w porównaniu z Twoimi są na poziomie bardzo głęboko osadzonej piwnicy, więc z moich wyznań się nie wycofam;P

      Usuń
  4. Jaki przystojniak :)Zamówionko się robi,proszę jeszcze o chwilkę czasu.Skrobnę wkrótce na @

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, a ja w lesie. Czas wychodzić i brać się do pracy.

      Usuń
    2. :)))) To nie spiesz się za bardzo ;P

      Usuń
  5. Słodki to mało powiedziane :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)