piątek, 27 lipca 2012

Turkusowo...




15 komentarzy:

  1. Właśnie dopisałam je do listy "rzeczy które baaardzo chciałabym mieć". Piękna robota :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszki jak zwykle niezwykłe. Podoba mi się zestawienie kolorów i forma. Pięknoty!! Czy naprawdę nie możesz czasem zrobić coś do czego można by się przyczepić ...;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś hurt na wakacjach otworzyłaś czy co?
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. turkus z fioletem zatyka dech....cuuudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Olga - żaden hurt. Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamino - dziękuję :)
    Służę pomocą, przykład czepialstwa:
    "- Znowu kwiaty?"

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mówię o trzech zdjęciach tylko ogólnie o tych wszystkich kolczykach które zobaczyłam w przeciągu tygodnia- dwóch a które CHCIAŁABYM MIEĆ!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from germany,

    I love your earrings on the first picture, the colour is amazing and they look so beautiful like summer and sea. Do you sell your lovelys?
    Keep up your fantastic work and have a nice sunday,

    Tanja

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w jednych i drugich, cudeńka, jak hipnotyzują!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochane! Tanja - thank you for visiting my blog. I,m really glad you like what I do. Yes, I sell my jewelry. Greetings

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe intensywne kolory - kolczyki wyszły pięknie:)! pozdrawiam i zapraszam do mnie, może masz ochotę wziąć udział w zabawie "podaj dalej"? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zatkalo mnie:-) po prostu nie wiem co powiedziec, tak cudne rzeczy zrobilas, ze brak mi slow!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj kocham turkus :D piękności :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)