piątek, 20 lipca 2012

Motylkowo


Motylkowo jest dziś na moim blogu :)
Motylkowo to też nazwa stowarzyszenia założonego w mojej miejscowości,
do którego należę.
Dla Stowarzyszenia zaprojektowałam skromne logo:
Motylkowo to również nazwa corocznej imprezy, która się odbywa w Tylkowie.
W tym roku - już jutro. 
ZAPRASZAM do Tylkowa koło Pasymia :D 
Będę :)
Część motylkowych broszek (te niebieskie) ze zdjęcia na górze wykonałam na specjalny cel festynu.
Chciałam, aby współgrały kolorystycznie z motylkiem z logo. 
Pozostała część broszek natomiast będzie szukać właścicieli.

16 komentarzy:

  1. Broszki śliczne, zamarzyła mi się taka. Logo też kapitalne, bardzo mi się podoba. Chętie wybrałabym się na festyn, ale niestety to zbyt daleko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne!
    Życzę ładnej pogody podczas festynu!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne logo a motylki fimowe prześliczne! Szczególnie te 2 czerwone wyglądają jakby miały za chwilę odlecieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Nie wiem, jak Ty to robisz, ale wyglądają jak żywe istoty;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) Mnie też się najbardziej podobają czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Motylkowo" przecudne, jak żywe :)
    Pomysł na logo rewelacyjny, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. super motylki i super logo,
    może ja dzisiaj będę jechać przez Tylkowo Mo-Tylkowo. Jeśli tak, zajrzę :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motlkowe unikaty w niesamowitej kolorystyce i bardzo ładne logo. Udanego festynu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. brochy genialne, aż się zakochałam, oczywiście w niebieskiej :))
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem posiadaczką jednego z motyli i zauroczona nim coraz bardziej. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie wszechstronnie uzdolniona Artystkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi miło to czytać MaMania. Będę jednak oponować, że ani artystką ani wszechstronnie uzdolniona tym bardziej nie jestem - choć żałuję :P

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)