niedziela, 22 lipca 2012

Orientalnie?



Bardzo mi się podobają orientalne wzory kipiące od detali i barw.
 Mam nadzieję, że udało mi się choć w części do nich nawiązać. 
Kolczyki już znalazły właścicielkę a bransoleta jest na dość szczupłą rękę 
(obwód wewnętrzny 6,3 cm), ja ledwie ją założę. 
Aha, od dziś zaczynam nadrabiać blogowe zaległości :), 
w szczególności na Waszych blogach.

I love the oriental designs full of colors and details.
 Hope I managed to make something similar to those ornaments.

Earrings have already found the owner bur bangle is rather small in diameter: 6,3 cm
and I can hardly put it on my hand.

6 komentarzy:

  1. piękne i kolczyki , i bransoletka, ładny wzór.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały komplet, wyśmienicie udało Ci się nawiązać do orientalnych wzorów. Bogactwo detali oszałamiające!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet! Ja nie wiem jak Ty robisz te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)