wtorek, 27 marca 2012

Kobiety są z Wenus



 W końcu... Wisior z AC.
Namęczyłam się przy tym wisiorze okropnie.
 Mam nadzieję, że było warto.

Koncepcja projektu była taka:
twarz kobiety / bogini miłości wpisana w symbol planety Wenus, 
który jednocześnie oznacza płeć żeńską.
Chciałam, by odzwierciedlał kobiecość, 
wyjątkowość kobiet :)
Okrąg jest ozdobiony cyrkoniami , łańcuch - granatami.
Żadnych gotowców w postaci szablonów czy odcisków.
Martwiłam się, czy tak duży detal (5 cm średnicy) 
uda mi się wypalić bez użycia pieca 
- niepotrzebnie.

21 komentarzy:

  1. Doczekałam się ... i tak jak podejrzewałam WENUS JEST CUDOWNA :-))) Mogę sobie wyobrazić ile się przy tym wisiorze napracowałaś ... ale warto było!!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, pięny. A jaki dopracowany...Wiem sama, co to znaczy do takiego stanu doprowadzić AC. Tym bardziej gratuluję i pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka takich nieosiągalnych obiektów westchnień i coś czuję że ten do nich dołączy. Niesamowity, piękny, tajemniczy... no po prostu jestem tak zachwycona, że brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaaaaaaaaaaaaa nie mogę! Śliczny projekt, świetne wykonanie... Ja też chcę tak umieć ;D
    Będzie mi się dziś śnił ten wisior!

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjny! Wyobrażam sobie, ile pracy musiałaś włożyć w jego wykonanie. Zazdroszczę umiejętności;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny!!!!! Jesteś niesamowita!
    Czekam na następne śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już na etapie projektu wyglądał bardzo ładnie, gotowy jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Projekt był ładniejszy ale co innego narysować a co innego to zrobić, tym bardziej z AC. Następnym razem spróbuję zrobić proste włosy, tym razem miałam takiego stresa, że, że nie dałam rady.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały :) Chociaż póki nie powiększyłam zdjęcia to bałam się tych oczu, bo bez przybliżenia wyglądają na takie puste i dopiero po powiększeniu wyraźnie widać, że są zamknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to piękne, chociaż piękne to mało powiedziane, fantastycznie wyszło, przyciąga wzrok, piękne detale, genialny projekt, no po prostu idealny

    OdpowiedzUsuń
  11. warto było bo jest przecudny

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :) Gosiu - co do oczu to póki projekt był w glince, to tak nie było widać, że może powieki są zbyt wypukłe a po wypaleniu już trochę za późno na takie poprawki. Z resztą miejsce trochę kiepski było do tego by tu dużo przycierać, bo ścierały się też brwi i kości policzkowe a przy tej wielkości trudno o dobry dostęp. Może to też kwestia wprawy czy doświadczenia, których nie mam. Bazuję na skromnym doświadczeniu, i staram się przede wszystkim by było estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem...Ślicznie wyszedł ten wisior! bardzo ładnie oksydowany. Próbowałam kiedyś zrobić z AC malutki wisiorek, powiem, że raczej nie będę się tym zajmować, jak dla mnie - nie mój kierunek, ale biżuterię z AC mam i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)