piątek, 3 lutego 2012

Coś nowego / Something new


17 komentarzy:

  1. Fiolety mi podobają się bardziej, a już szczególnie wisior;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne kamienie w bransolecie i wisiorze... wooow, patrzę i padam z zachwytu...

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny ten fioletowy komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te fiolety, chyba chce, ale kurde spłukana jestem...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, najbardziej podoba mi się drugi komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze wszystkiego co pokazalas dzis najbardziej podoba mi sie naszyjnik-swietny wzor i kolory i ogolnie cala koncepcja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Ja to jestem dobra jednak,mialam napisac bransoletka,wyszedl naszyjnik,ech:) Same uroki bycia w stanie blogoslawionym;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha!
    A 2/3 tych cudów są moje:)))
    Znaczy będą, bo w poniedziałek wyjadą.
    Nie mogę się doczekać, kiedy się ustroję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza para kolczyków najbardziej mnie zauroczyła - super robota!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fioletowe kolczyki! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie urocze.)
    czerwone dla mnie najładniejsze.)
    jestem pełna podziwu.)

    OdpowiedzUsuń
  12. fioletowe kolczyki perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy komplet jest rewelacyjny!!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)