poniedziałek, 2 stycznia 2012

W Nowym 2012 Roku...!!!

Życzenia zawsze chcę złożyć tak aby niczego nie pominąć,
bo gdyby miały się spełnić to niech będzie w nich wszystko czego potrzeba...

Tak więc w Nowym Roku chcę Wam życzyć
wielkiej miłości - jaką będziedzie obdarzani i będziecie obdarzać,
niegasnącej nadziei i wiary,
radości takiej prostej na każdy dzień,
abyście świat oglądali przez różowe okulary
 a szklanka była do połowy pełna,
i tego co ważne dla każdego rękodzielcy:
niekończącej się kreatywności,
ogromu oryginalnych pomysłów,
 niepohamowanego rozwoju...
a na koniec zdrowia i sił.

Mam nadzieję,
że zabawa sylwestrowa każdemu kto na nią się wybrał
udała się conajmniej tak dobrze jak mnie.

A takie oto kolczyki zrobiłam dla siebie na tę okazję.
W końcu przełamałam schemat szewca bez butów
i po raz pierwszy w życiu specjalnie dla siebie
i z premedytacją zrobilam biżuterię :)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia, ja życzę Ci niech Nowy Rok przyniesie zdrowie, radość, pomyślność, garść inspiracji i spełnienie wszystkich marzeń, a gdy już się one spełnią, niech dorzuci garść nowych, bo tylko one nadają życiu sens.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopisz do listy, psze pani!
    Prześliczne:)))
    Tylko płatność na koniec miesiąca - teraz jestem docentem:D:D:D

    Bal się udał???
    Księżniczka Harapati była szczęśliwa??

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogło być inaczej, świetnie było. Przecież postanowiłam sobie , że dam popsuć tej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Oby wena Cię nie opuszczała, bo spod Twoich rąk wychodzą prawdziwe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny ten komplecik! :)))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)