czwartek, 19 stycznia 2012

Candy / Giveaway :) !!!


Zdałam sobie sprawę, że u mnie rozdawajkowa posucha 
od kilku ładnych miesięcy a tu kroi się kilka okazji do świętowania:
25 stycznia mam urodziny :),
kolejna obserwująca osoba będzie 250,
bije też licznik odwiedzin i mam nadzieję niedługo przeskoczy 30 tysięcy.
Zaczynamy!
Ogłaszam CANDY !!!
Przedmiotem do wygrania jest wisior z kwiatem, uzupełniony kryształkiem Swarovskiego, koralikami drewnianymi, ceramicznymi i srebrem.
Obwód do ustalenia.
Osoba, która wygra będzie mogła wybrać co chce, abym zrobiła do wisiora, aby powstał komplet:
broszkę, kolczyki lub pierścionek.
Zasady:
  • wpis w komentarzach do tego posta
  • zamieszczenie informacji na swoim blogu (wraz ze zdjęciem)-to warunki wzięcia udziału w zabawie - będę sprawdzać.
  • Osoby bez własnego bloga wpisują tylko komentarz z adresem e-mail.
Mile widziane będzie (nie jest to jednak warunek konieczny), jeśli ktoś:
  • dołączy do grona obserwujących bloga (oczywiście, gdy jeszcze nim nie jest), 
  • polubi moją stronę na fb (link w panelu bocznym bloga), 
  • opublikuje informację o zabawie na fb.
Zapisy do 25 lutego, losowanie wkrótce potem.
Miłej zabawy!

  I have just realized I haven’t done any GIVEAWAY for a few months.
Now I have three reasons to celebrate:
First, my birthday is January 25th,
Second, the next person observing my blog will be the 250th observer.
And finally, the visitor counter is ticking and soon will show over 30,000 hits.
 So let’s get the party started! Join my GIVEAWAY!

A beautiful necklace with a flower motif, completed with Swarovski’s crystal, wooden beads, ceramic beads and silver is the prize.
Circumference as desired.
The winner can also choose among matching brooch, earrings or ring to create a wonderful set with the necklace.
Rules:
- Enter the comment to this post
- Post GIVEAWAY information on your blog with photo of the necklace,
- Those without their own blogs only need to enter comment with email address

It will be more than welcome (although it is not necessary) if you:
-join the group watching the blog (of course, only if you haven’t already done it),
 -like my fun page on fb (link in the blog’s  sidebar)
 -publish information about the game on fb.

Registration ends on Saturday, February 25, 
lottery shortly thereafter.
Have fun and good luck!

101 komentarzy:

  1. Zgłaszam się z przyjemnością i nadzieją, że wpadną mi w ręce te słodkości;) Banerek zamieszczę wieczorem. I na wszelki wypadek już teraz składam najlepsze życzenia urodzinowe, kolejnych twórczych dni, w czasie których powstają Twoje urocze biżutki. Z moją pamięcią niestety nie teges już;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w zabawie April i serdecznie dziękuję za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że się zgłaszam! Takie piękny naszyjnik.
    Baner zaraz będzie na moim blogu :)

    yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten naszyjnik, więc spróbuję dać szczęściu szansę :). Zaraz wrzucę info na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się z radością na to cudo! Jest piękny, przepiękny, cudowny!
    Info w pasku bocznym mojego bloga:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. "Obserwatoruję" Cię już chwilę i na słodkości chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Plusem bycia obserwatorem jest zapisanie się pod Candy jako jedna z pierwszych, ah jakby było miło wybrac takie cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę..... ja chcę :) :)
    już się ustawiam i trzymam kciuki do czasu losowania ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wyprzedzeniem składam najlepsze życzenia urodzinowe:) I z chęcią dołączę się do zabawy:)Zapraszam też na moje urodzinowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli można to też się zgłaszam.
    Zaraz wrzucę banerek na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zapisuje i wszystkiego naj:)
    Zapraszam również do mnie na candy:)
    Chętnie podzielę się moimi wyrobami:)
    www.bizyteriaestery.blogspot.com
    PS. Zdjęcie twojego candy podlinkowane:)
    Czekamy na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze z okazji zbliżających się urodzin:)
    Z wielką nadzieją się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alesz jassssne, że ja teszszsz!!!
    Juz lece spełniać warunki:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. W komciach się wpisałam.
    2. Zdjęcie na blogu zamieściłam!
    3. Obserwująca jeezdem:)))
    4. Na FB mię niet - więc nie polubię (choć uwielbiam!) i nie opublikuję. Miej mię za usprawiedliwioną w kwestii FB:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z radością ustawiam się w kolejce:) podziwiam Twoją twórczość od dawna:) i,bo pewne jest że zapomnę, już teraz życzę Ci i zdrowia i siły na każdy dzień.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja też stoję;)Mam nadzieję, że wszystko dobrze zrobiłam, bo debiutuję;)Fotka z linkiem jest www.dusia19752008.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, nikogo nie będę ścigać za brak publikacji na fb i tych innych, które zapisałam jako niekonieczne - nie chcę nikogo do niczego zmuszać.
    Dlatego napisałam - mile widziane ale niekonieczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuje sie i sto lat zycze:) A wiesz,ze masz urodziny dzien po moim srednim synku? :) Naszyjnik piekny wiec z nadzieja czekam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się oczywiście i wysyłam na fb info! Tegonie można przegapić!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomyślności wszelakiej życzę i wkomponuję się w kolejkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Biżuteria która pięknem emanuje więc chętnie się wpisuje.


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. nie dość, że taka piękność, to jeszcze w moich kolorach...
    chętnie się zgłoszę :)
    warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny naszyjnik :)
    Obserwuję i lubię na Fb :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się i ja!
    Wszystkiego naj, naj... życzę :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja się zgłaszam i od razu życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego naj naj naj :)
    Naszyjnik jest przepiękny .
    Jest już notka na moim blogu i Fb .
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny naszyjnik.Kolory bajeczne a forma kwiatu wprost cudna. Niesamowicie delikatna i piękna jak kwiat lotosu bez mała. Może mnie się poszczęści to by się siostra ucieszyła.Pozdrawiam serdecznie,dołączam do obserwatorów,polubiłem i na fb zamieściłem. Jeśli można to będę zaglądał częściej.Ładnie tu u Ciebie. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,szczęścia i mnóstwa wspaniałych pomysłów. Udanego weekendu,pozdrawiam,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam. Już grzecznie stoję w kolejce po takie piękności :) Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin :) Niestety bloga nie mam, więc pozostawiam e-maila anony@buziaczek.pl
    PS. 25 styczeń to również mój dzień urodzin

    OdpowiedzUsuń
  29. no to i ja dołączam, przesyłając jak najlepsze życzenia już na zapas :)
    www.loveeinspirations.blogspot.com
    Love Inspirations

    OdpowiedzUsuń
  30. banerek dodany tutaj: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się.I życzę wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego :) A wisior piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się na candy, informacja na blogu Ogród książek Mad, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkiego naj naj najsłodszego z okazji zbliżających się urodzin :)

    zapisuję się z radością widząc co można wygrać i czekam na losowanie :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Po prostu przecudny wisior, normalnie brak mi słów na to cudeńko oj jak ja bym chciała wygrać to candy, mam nadzieję na duuuużo szczęścia :) Jeśli mi się poszczęść to marzyła by mi się bransoleta do kompletu. Co do przyszłych urodzin życzę oczywiście wszystkiego co najlepsze oraz spełnienia marzeń. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na bloga http://pracownia-maximy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego :) Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  37. aż zaniemówiłam widząc ten kwiat-wisior, no cudo takie że musiałabym być szalona żeby nie zgłosić się do tej zabawy!! zatem się dopisuję.

    banerek już jest

    http://turkusowekorale.blogspot.com/

    pozdrawiam i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny wisior, piękne rzeczy tworzysz:) Może do mnie się szczęście uśmiechnie:) A ja pozdrawiam i życzę nieustającej weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Informacja o candy na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wpadłam tu przypadkiem i chcę tu wracać, więc już zostałam obserwatorem. Info umieszczam w banerku na swoim blogu, niech inni tez tu trafią, ale to ja bym chciała wygrać to cudo! ;)
    Pozdrawiam i wracam do oglądania
    ludeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I właśnie zobaczyłam ze dziś jest już 25 stycznia. Z okazji urodzin - zdrowi, szczęścia i 1000 wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce :) Może tym razem się do mnie uśmiechnie szczęście? ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam serdecznie, z opgromna przyjemnością zapisuję się na Candy :) Zamieściłam baner na moim blogu - http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. W takim razie, wszystkiego najlepszego! :) A w urodzinowej kolejce staję i ja, bo wisior zachwycający :)

    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego naj naj z okazji urodzin, niech wena twórcza Ciebie nie opuszcza!
    Pierścionek Twojej produkcji już dawno mi się marzył. Będę trzymać kciuki za siebie :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. W kolejce do takich cudności nie może i mnie zabraknąć. Serdeczne życzenia. Wstawiam baner i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego :)
    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Piękny naszyjnik :) Obserwuję i lubię na Fb :)
    n.regina59@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Regina

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak piękne że aż dech zapiera A gdybym miała jeszcze do tego kolczyki lub pierścionek... Na razie marzenia ale może los się do mnie uśmiachnie Pozdrawiam i jestem na fb
    martapezik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. To ja jestem następna w kolejce :)
    Piękny jest ten naszyjnik!
    E-mail: an.peter0319@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Peter

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny wisior. Do kompletu przydałby się pierścionek. Ustawiam się więc w kolejce. :)
    I zapraszam na mojego bloga, gdzie banerek już umieszczony.

    OdpowiedzUsuń
  51. Z wielką przyjemnością dopisuję się do listy:)
    Pozdrawiam, Kajkosz
    damadlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuje sie z wielka ochota na candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny łańcuch, zapisuję się z ochotą :)

    Pozdrawiam
    Apaszka

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny kwiat, warty starań :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale śliczności rozdajesz :)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale cuuudo, żal nie spróbować szczęścia:-)

    OdpowiedzUsuń
  57. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkiego najlepszego i Tobie i sobie życzę, bo też jestem styczniowa ;p
    Twoje dzieła podziwiam od dawna i z wielką przyjemnością dołączam się do zabawy.

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj!Piękny!dołączam do kolejki i zaraz banerek zamieszczę u siebie.Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękny jest ten naszyjnik :)
    Z miłą chęcią się zapisuję!

    http://pomiedzyczasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Z przyjemnością się zapisuję z nadzieję, że może tym razem się uda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale piękności! Z chęcią się zapisuję :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Z nadzieją, zachwytami i życzeniami się wpisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  64. я теж хочу candy http//zorjana-zorjana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. będę zachwycona, gdy naszyjnik znajdzie się w mojej szkatułce :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Też jestem chętna na to cudo i obiecane dodatki.
    Obserwuję blok z przyjemnością.

    http://natanna-mojepropozycje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jeszcze ja, jeszcze ja! Banerek i info jest na blogu (w części Rozdawnictwa), obserwuję, lubię i zostawiam komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dlaczego jeszcze się nie zapisałam? NADRABIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapisuję się i zapraszam również do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja staję w kolejce i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  71. Rany julek!!! Śliczny wisior!!!Dla niego to koniecznie staję w kolejce!! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Trafiłam na bloga poprzez blog Doroty, a do Doroty od Chustki itd... Podoba mi się tutaj, lubię takie duchowe klimaty i odczytuję filozoficzne spojrzenie na życie:) A poza tym candy, wisior jakby wykonany z czekolady, taki gładki, błyszczący i smakowity, o... i te kolory. Zachwyca mnie, więc się zapisuję, a ponieważ nie prowadzę bloga , jestem tu już obserwatorem. romachej@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Oby ten rok był dla Ciebie równie kreatywny, a nawet bardziej! Ostatnio wypadłam ze świata blogowego ale powoli wracam :)
    I zgłaszam sie również i ja do kolejki po jedną z Twoich cudownych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Trafiłam tutaj przypadkiem, szukając pomysłu na wisior na szydełku i zostałam... Dziewczyno powiedz przecie skąd masz czas i pomysł - jestem ze starej generacji internetowej - blogu nie mam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam teekaa :)
    Możesz wziąć udział w zabawie. Podaj tylko adres e-mail. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Ojej, śliczne.. Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękny kwiat, z chęcią ustawie się w kolejce. Zapraszam na mój blog FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękną biżuterię tworzysz, spinki do chust cudowne - jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Z chęcią ustawiam się do kolejki i cierpliwie czekam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Lovely giveaway, dear! Thank you a LOT for a chance to win!)
    I`m your follower and put the link on the sidebar!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. to i ja się dopisuję :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  81. Oczywiście i ja się zapisuję :)
    http://abckolczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Wisior jest cudny :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  83. Przyznaje, że dawno do Ciebie nie zagladałam... a tu takie cukierasy!!! Zdążyłam prawie w ostatniej chwili:))

    OdpowiedzUsuń
  84. i ja się grzecznie w kolejce ustawiam. pozdrawiam gorąco i zapraszam:
    http://kraina-sztuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Znając, uwielbiając, posiadając i namiętnie nosząc Twoją biżuterię JA się jeszcze NIE ZAPISAŁAM!!!!!!!!!!!!! Ło matulu ale gafa!!! To już jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  86. przepiękny naszyjnik:)
    chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. witam bardzo ładny naszyjnik z chęcią się zapisze !!!

    OdpowiedzUsuń
  88. koniecznie się dopisuję, a co!

    OdpowiedzUsuń
  89. myślę, że grzechem byłoby się nie zapisać!
    więc i ja staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  90. choć już szan nie mam zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  91. Najlepsze życzonka dużo uśmiechu i słonka z okazji zbliżających się urodzin.
    Naszyjnik jest przecudny więc mnie pokusiło i staje w kolejce po to cudo.
    niestety bloga nie posiadam ale e-maila zostawiam anitakalisz@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. To masz dużo do świętowania :) z tych okazji wszystkiego najlepszego :*
    i zgłaszam się po ten czekoladowy naszyjnik , jak się na niego patrzy to aż ślinka cieknie :D

    oto mój nowiutki blog :)
    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam
    Oczywiście zgłaszam się i ja, może nareszcie się uda.
    Naszyjnik jest przecudny, zresztą nie tylko naszyjnik. Echhh... żebym tak umiała.
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam
    http://aleksandrawalczakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam :) też sie zgłaszam, jesli można. Trafiłam przypadkiem, podoba mi sie bardzo, a ten kwiatek to juz całkiem rewelacyjny jest.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  95. witam, z chęcią przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://artigia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Ciut przed 100 zapisuję się i ja :)
    Takiego cuda nie można nie chcieć, tym bardziej że wiem doskonale jak pięknie wyglądają Twoje prace w realu.

    OdpowiedzUsuń
  97. najlepsze życzenia urodzinowe ;-)
    piękny wisior !

    OdpowiedzUsuń
  98. Przecudny! Zgłaszam się!
    Gratuluję talentu i wszelkiej urodzinowej pomyślności życzę!

    OdpowiedzUsuń
  99. Widzę, że termin zgłoszeń jest do dzisiaj, mam nadzieję, że mimo tak późnego odzewu z mojej strony, szczęście w losowaniu mi dopisze:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)