piątek, 28 października 2011

Pierścionki...

18 komentarzy:

  1. Naprawdę piękne:) Zieleń ubóstwiam^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kolekcja! Zielony i czerwony naj naj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudowne...jesteś Mistrzynią...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie najbardziej się ostatni podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzyć mi się nie chce że to tylko modelina!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu - to nie modelina, to fimo!:)
    A ja bym se oblepiła wszystkie paluszki na jednej ręce albo na jednej trzy pierścionki, a na drugiej dwa - i byłoby cacy:)))

    A one psze pani srebrne są? Czy jakie?
    Znaczy sie ta część obrączkowa?
    Może i głupio pytam, ale ja tu nowa i sie nie znam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Doro - i każda część garderoby pod kolor innego pierścienia :)? To jak rajski ptaszek byś była.
    Fimo w zasadzie to tyż modelina ale taka lepsiejszej maści i dzięki temu takie wzorki można uleputać.
    Co do pierścionków to psze nowa Pani to obrączki i owszem srebrne są.
    A mój mąż na te zdjęcia "Ale to nie widać, że to pierścionki!". - no rację chłop ma ale mnie się nie chce z profilu drugi raz wszystkich focić, i git.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to mam kurna nowy problem!
    Trza kasę zakitrać jeszcze na pierścionek do jakiegoś kompletu - bo jak srebrny to już go lubię:)
    Obwieszę się jak choinka - kolczyki, kurale albo wisior, pierścień i bransoletka:)))
    Nie szalałam za młodu - teraz będę szaleć!

    OdpowiedzUsuń
  9. pierścionki rewelacja jestem zachwycona!!! będę częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja chęć posiadania Twojego pierścionka jest nadal niezaspokojona... Czerwony, drugi od góry mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie niepojęte jak mogą powstać tak piękne wzory!!! no już słów mi brakuje i pozostaje napisać że są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne.. i nie potrafię wybrać tego naj naj... wszystkie mają to "coś" w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)