piątek, 30 września 2011

Logo

Jestem amatorką, jeśli chodzi o takie sprawy 
ale mam to do siebie, że wykonania niektórych rzeczy
boję się powierzyć komukolwiek.
No bo któż może najlepiej zrozumieć o co mi chodzi, jeśli nie ja sama.
Trudno nazwać takie postępowanie zaletą.
Źle, dobrze ale "po mojemu".
W ten sposób zaprojektowałam drugie w życiu logo
- tym razem dla siebie.
Motywy kwiatowe i motylki często wychodzą spod moich paluszków
stąd postanowiłam umieścić je również w logo.
Co o nim sądzicie?
Będę wdzięczna za sugestie.
Przypominam o dobiegającym końca okresie zapisów na candy
 - zapisy zamykam o pólnocy z 30. 09 na 01. 10.

12 komentarzy:

  1. Wg mnie bardzo ładne, podoba mi się. Dodałabym chyba troszkę koloru, ale ogólnie rzecz biorąc nie powinnaś ukrywać takich projektów, bo potrafisz stworzyć naprawdę ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ale brakuje mi motylej główki z czułkami :) ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... Całkiem fajne- najważniejsze, że sama sobie poradziłaś i jesteś dumna ze swojej pracy :)
    Jednak jako osoba aspirująca do zawodu grafika dorzucę swoje trzy grosze :D Osobiście preferuję, kiedy logo jest bardziej wyraziste i czytelne- tutaj się te wszystkie kreski trochę ze sobą zlewają. I napis zrobiłabym większy, żeby z daleka było widać, że to Harapati ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za uwagi a szczególnie Nefryt za "trzy grosze" :) - wezmę sobie do serca Te uwagi. Tym bardziej, że jako osoba średnio zdecydowana nie jestem pewna czy to logo to jest dokładnie to. Prawdopodobnie spróbuję jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, mi się nie podoba :(
    Wszystkie kreski są takiej samej grubości, jest ich dużo, jest bałagan... I tak jak powiedziała Nefryt, Napis bardziej wyraźny, niekoniecznie kursywą bym zrobiła :)
    Ale brawo za starania, mi się tabletu ruszać nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam,że logo jest bardzo fajne
    Ja odjęłabym jednak kilka kresek motyla,by było przejrzyściej
    Kwiat jest super .
    To tylko moje zdanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne logo, zgodzę się by nazwa była bardziej widoczna i rzucała się w oko od razu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pozostaje mi nic innego jak jeszcze raz zasiąść i zmienić to i owo. Dzięki za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem akurat na etapie projektowania swojego logo. Twoje jak najbardziej mi się podoba, chociaż także wolę bardziej "ascetyczne" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajrzałam, przez przypadek i ...zaglądać będę :-)
    Kwiaty i motyle, mój ulubiony temat,to logo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)