piątek, 19 sierpnia 2011

Znów jestem !

Nie było mnie długo na blogu.
Dużo się działo: trochę zamówień,
debiutowałam na kiermaszach rękodzieła,
dysfunkcja kręgosłupa i związany z tym dołek psychiczny. 
Nowości niewiele, bo części nie zdążyłam sfotografować 
nim powędrowały do właścicieli (musiałam oszczędzać plecy 
i obróbka w wstawianie zdjęć niestety odeszły na dalszy plan).
Dziś błękitny komplecik. 
Potem wstawię jeszcze solniaczki - nie tylko aniołki.
Pozdrawiam Was wszystkie, wszystkich.

14 komentarzy:

  1. guauuuuu!!! me gusta muchisimo, un trabajo perfecto

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik śliczny! I dużo zdróweczka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie u Ciebie.
    Kręgosłupa współczuję, oszczędzaj się i szybciutko wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet świetny. Życzę dużo zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszczędzaj się i uważaj na siebie. Komplet absolutnie prześliczny, potrafisz wyczarować cudnej urody kwiaty.
    Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ciepłe słowa. Musiałam przeorganizować swój dzień pracy. Mam nadzieję, że będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje prace. Te delikatne przejścia kolorów, miniaturowe detale.. Cuda.

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu boskie:) bardzo mi się podobają Twoje prace. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jej są tak cudowne że aż brak słów

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna forma - bardzo podobają mi się Twoje kwiatowe wzory.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)