poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Candy! Whatever you want!

Ogłaszam CANDY!
Z okazji braku okazji :)
Forma trochę inna niż dotychczas - 
mianowicie to wylosowana osoba decyduje co chce dostać. 
Dla wylosowanej osóbki zrobię dowolny 2 - składnikowy komplet z fimo,
np.:
kolczyki + pierśconek,
pierścionek + broszka, 
kolczyki + broszka,
kolczyki + zawieszka itp.
Można prosić o coś podobnego, 
do tego co już zrobiłam lub wymyślić własny projekt
(mam nadzieję, że sprostam zadaniu).
Reguły jak zwykle:
wpis w komentarzach do tego posta
i zamieszczenie informacji na swoim blogu 
(wraz ze zdjęciem)-to warunki wzięcia udziału w zabawie. 
Osoby bez własnego bloga wpisują tylko komentarz z adresem e-mail. 
Zapisy do 30 września, losowanie 1 października.
Miłej zabawy!

128 komentarzy:

  1. 1 października mam urodziny :) może szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takie cudności jakie tworzysz postoję nawet do 1.10 licząc na łut szczęścia! Pozdrawiam
    http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam Ewa -ewaces5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje się bez dwóch zdań, zapraszam też na Candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z przyjemnością
    Pozdrawiam http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no to ja,ja chce wziac udzial w losowaniu takich cudenkow.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dopisuję się, tworzysz piękną biżuterię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysl! Ustawiam sie w kolejce. Moe tym razem mi sie poszczesci:)

    Pozdrawiam:)

    http://piecykowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie dołączę do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że się zapisuję i mam nadzieję, że tym razem mi się uda :D.

    yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopisuję się koniecznie!!

    http://turkusowekorale.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm... Świetny pomysł, ja także zgłaszam się do candy i zostawiam informację na swoim blogu :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Propozycja nie do odrzucenia. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :) Gdybym wygrała, prezencik proszę przekazać Darias ( w tym dniu będzie miała urodziny). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podoba twoja bizuteria, także ustawiam się w kolejce bardzo chętnie:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ojojo kolejne świetne candy po śliczności. ;];];] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz piękną biżuterię, więc też się zgłaszam :)
    Kinga
    Nie prowadzę bloga, więc podaję adres:
    kinga1212-71@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna biżuteria, śliczne kwiatuszkowe cudeńka i te cudne kolory, podziwiam, szkoda że nie trafiłam tu wcześniej, candy dobry pomysł... dzieki temu tu trafiłam i z chęcią przyłączam się do kolejki, i bedę często tu zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam z miłą chęcią do zabawy:-) Info u siebie już zamieściłam. Pozdrawiam:-)
    Karolina

    http://og-niwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje prace są piękne więc i ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to i ja się ustawiam i zapraszam do mnie :))
    all-4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam bizuterie, dlatego chetnie stane w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem tu pierwszy raz, ale chciałabym wziąć udział:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie się od dawna marzy taka karminowa róża, którą tu kiedyś pokazywałaś... Staję w kolejce! :) I zapraszam również na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł :)
    Mi się marzy naszyjnik + broszka
    ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze z przyjemnością oglądam Twoje prace, wyglądają jak zatopione w żywicy kwiaty :)
    Może szczęście się uśmiechnie i stanę się właścicielką takiego kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :) Baner wklejony.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne... z miłą chęcią ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne, ustawiam się i ja :)
    http:alveaenerle.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. cóż za śliczności zgłaszam się ;)
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnie się przyłączę :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja bizuteria jest śliczna i bardzo mi się podoba, dlatego chętnie sie zapisuję
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy (do 30 sierpnia)
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na candy :) więc i Ja się zgłaszam a rusz może się uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Dopisuję się do kolejki :)
    olga.stiefel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się i ja
    obserwuję jako agamlawa1
    moj mail agamlawa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie przygarnę fimowy zestaw: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam jednocześnie na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  38. cuda robisz:) oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Same cudowności :) Skuszę się.A jak!

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście zapisuję się do udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. znow problem z dodawaniem komantarzy.. ;/ ale zapisze sie jak sie w koncu uda :)
    zapraszam tez na swoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Również chętnie się przyłączę :)
    Podziwiam Twoje prace już od dłuższego czasu.

    http://kreatywny-kacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią "powalczę" o te cudności. Mój blog: http://rozsypane-koraliki-niki.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również ustawiam się w kolejce. Piękne prace! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. i pomyśleć ,że tak uzdolniona Polka się marnuje więc i ja szybko e-maila wpisuje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie tworzysz:)) Z miła chęcią się zapiszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przecudne rzeczy. Zapisuję się.
    kkupczyk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. ja też:)

    kocica_92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Podziwiam i się zgłąszam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam! Chętnie wezmę udział w tym candy! Uwielbiam biżuterię, chyba jak każda babka hehe! Zapraszam także na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  53. I jak tu się nie skusić na takie słodkości? Pewnie że się kuszę i staję grzecznie w kolejce licząc na szczęście:)
    Zapraszam też do mnie na blogi, na których wymianka i Candy:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  54. Ija sie ustawiam w kolejce po te cudownosci:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Pewnie, że chcę takie cukiereczki. bardzo lubię fimo!

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoje prace są śliczne! Cudnie byłoby mieć coś na własność ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne Candy! Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z przyjemnąścią wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też chętnie się zapiszę:)
    http://maly-karaluszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. obserwuje jako girl1805
    girl1805@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Regularnie tu zaglądam bo uwielbiam Twoją biżuterię, więc ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Issa

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja bardzo chętnie się zapiszę :)
    http://maka-sol-woda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Rewelacyjny pomysł na candy. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  64. Tworzysz niesamowite rzeczy...szczerze podziwiam.i z radością zapisuję się na candy.

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękna i bardzo kreatywna biżuteria. Często tu zaglądam i zawsze jestem równie zachwycona. Podoba mi się też "miękkie", witrażowe tło bloga :). Pozdrawiam i zapisuję się na cukierka!

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Skuszę się i ja :) piękne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się i ja!
    dorota.pater@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Какая красота! спасибо за шанс выиграть!

    OdpowiedzUsuń
  69. zapisuję się, szczęściu trzeba pomagać:)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Nigdy nic nie wygrałam, może tym razem się uda

    OdpowiedzUsuń
  71. Takiej wspaniałej okazji nie można zmarnować, ani odpuścić. Koniecznie się zapisuję w niecierpliwą kolejkę :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Też staje do Candy:)
    A ze w październiku będą moje urodzinki, może akurat przepiekny prezencik się uda :)

    www.pieluszkomania.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko
    Madziulka:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudowna biżuteria, oczywiście zapisuję się :))

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie moze mnie tu zabraknac:) Ustawiam sie w dlugasniej kolejce:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Z przyjemnością biorę udział :)

    http://natewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. przyłaczam się również do zabawy :) pozdrawiam serdecznie
    kasiunia169@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Również się zgłaszam:)
    marzencia[małpa]op.pl
    Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  78. Przepiękne rzeczy tworzysz!:) Pozdrawiam serdecznie i oczywiście zglaszam chęc udzialu w candy;)
    kjujik666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Łał!!! :) Jak tu u Ciebie cudnie i kolorowo:)
    Z chęcią wezmę udział:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Z miłą chęcią spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  81. cudne, nie sposób się nimi nie zachwycić i nie stanąć w ogonku;D tak więc staję grzecznie...
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  82. Próbuję szczęścia ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam Twoją biżuterię.
    Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. cudowny pomysł na candy i piękna biżuteria:) dopisuję się jeżeli mogę na miętuski:D mój mail gosiolek90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. hello
    please enter my name
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  86. Z chęcią przygarnę któryś z wytworów ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. I ja się z chęcią zapisuję a przy okazji zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja kce! Dorotheaa.

    dorota.pater@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudowne nagrody !
    moto-nika@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Byłam kiedyś kiedyś na pewnym szkoleniu, w którym brała Pani udział, i od tamtej pory jestem zakochana w tych ślicznościach :) po cichutku liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  91. kolejeczka dość długa, ale grzecznie się w niej ustawiam i zapraszam do swojej zabawy :) Pozdrawiam.
    http://stawkawiekszanizszycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja chętnie się zapisuję i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Pierwszy raz spotkałam się z tak piękna biżuterią:) Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja też, ja też! Zgłaszam się grzecznie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  95. Ustawiam się w tej strasznie długiej kolejce i liczę na wysokie numery w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Prześliczne te Twoje prace! i z chęcią biorę udział w tym wspaniałym losowanku! :*

    Zapraszam do mnie http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/ i pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  97. ... fimo, to dla mnie coś nowego, a Twoje prace są wspaniałe, więc zapisuję się :)
    pozdr,http://bubrich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Pięknie tworzysz...Staję w tej długaśnej kolejce,a co:):)

    OdpowiedzUsuń
  99. Witam

    Szybciutko staję w kolejce, śliczności cukieraski:)
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Witraż w tle przyciąga moją uwagę, więc by tu wrócić jeszcze kiedyś zapiszę się na candy to i u siebie na blogu bede miała linka:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Mam nadzieję, że to ja będę tą szczęściarą, dla której coś przygotujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  102. Na ostatnią chwilkę, ale może jeszcze mi się uda, bo propozycja bardzo kusząca;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Pozdrawiam jesiennie i przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  104. Chętnie bym została właścicielką takich piękności:) Gratuluje talentu i dopisuje się do zabawy:) klaudia_ja@o2.pl pozdrawiam, Klaudia:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Nice gift! :)
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Skorzystam chętnie :)
    http://srebrnabarbarka2.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  107. jestem pod wrażeniem Twoich prac! są cudowne! z chęcią bym je przygarnęła i odpowiednio się nimi zaopiekowała ;) anna.k8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam swój udział :)
    Wilandra
    wilandra@op.pl
    http://wilandraw.blogspot.com/p/your-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  109. Przepiękne rzeczy!! z nieśmiałą chęcią się zapisuję :)
    http://twohands-makin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Ok, zgłaszam się i ja... dopiero teraz zauważyłam to candy x)

    OdpowiedzUsuń
  111. Z chęcią przyłączę się do zabawy. Może tym razem i mi się poszczęści :-)
    http://unga-sielskieanielski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Candy bez okazji to jest to, nie wiem, czy jeszcze uda mi się przyłączyć do owocnej listy, ale zapisuję się. Jeśli nie, to choć miły komentarz wystawię. Proszę tylko o jedno, twórz tak dalej:)), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Uroczyście zamykam listę :)
    Dziękuję wszystkim za udział w zabawie. Dziś (jest godzina 00.45) najprawdopodobniej zrobię losowanie, bo mąż już się nie może doczekać wyników ( bawią go moje CANDY) i obiecał mi pomoc - w robieniu listy uczestników.
    Idę spać. Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)