wtorek, 21 czerwca 2011

Czekając na zwycięzczynię CANDY...



21 komentarzy:

  1. Wspaniale kolczyki :) najbardziej podobają mi się te ostatnie, takie zakręcone... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki nr. 1 rozbrajające!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne pierwsze kolczyki. Idealne kolorystycznie i ten kształt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze się nie zgłosiła?? To ja chętnie ją zastąpię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie sa swietne. kazde inne, wiec faworyta ciezko wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są super, ale najbardziej urzekły mnie te drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A cóż to zwyciężczyni się nie odezwała ???? Może drugie losowani ???? może by mi się udało zdobyć to cudeńko:***

    OdpowiedzUsuń
  8. umm muy bonitos, los de flores me encantan

    OdpowiedzUsuń
  9. Darias -no się nie odezwała. Nawet mailowałam do niej. Ja tez zaczynam myśleć o drugim losowaniu ;).
    Do kiedy czekamy?

    OdpowiedzUsuń
  10. te pierwsze mają w sobie coś szczególnego...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, kiedyś próbowałam zrobić podobne do tych pierwszych, ale w życiu nie uda mi się osiągnąć takie perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie sie wszystkie podobaja,sa urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są piękne, ale te pierwsze najbardziej mi się podobają:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze i drugie to bym Ci skradla:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja przy swoim candy za 4 losowaniem rozdałam wszystkie cukierki...hihi...a chętnych było na poczatku przeszło 150 osób..ciekawe,prawda?-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)