środa, 25 maja 2011

CANDY czyli słodkości do wzięcia!

Jak to mówią: "Słowo się rzekło..."
Piękne 10000 odwiedzin za mną. 
Dziękuję Wam za zaglądanie, komentowanie, ciepłe słowa.
Z tej okazji, z okazji mijającego 20 czerwca pierwszego roczku bloga, 
obchodzonych 16 czerwca imienin
organizuję to skromne CANDY. 
Zasady stare jak świat: wpis w komentarzach do tego posta
i zamieszczenie informacji na swoim blogu 
(wraz z jednym ze zdjęć)-to warunki wzięcia udziału w zabawie. 
Osoby bez własnego bloga wpisują tylko komentarz z adresem e-mail.
Do wylosowania pierścioneczek ze zdjęcia (obwód regulowany) 
w letnich kolorach i z moim ulubionym witrażowym wzorem, 
obrączka pierścionka jest ze srebra 925, w środku kryształek Swarovski'ego.
Do pierścionka dorobię broszkę lub zawieszkę na łańcuszek - w zależności od wyboru 
wylosowanej osoby. 
Na życzenie wylosowanki mogę również polakierować biżutki szklistym lakierem
-na razie jest matowy.
Jeśli zwyciężczyni nie nosi pierścionków zrobię dla niej zawieszkę i broszkę.
Zapraszam do udziału w zabawie.
Zapisy do 19 czerwca, losowanie 20 czerwca 2011.

154 komentarze:

  1. piękny pierścionek :) jak tu się nie zapisać :)
    zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzyłam o tym, żebyś w candy zrobiła pierścionek :D. Zapisuję się z rozkoszą i modlę się od dziś, żebym to ja była tą szczęśliwą wylosowanką :D.

    http://yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po takie cudo grzech się nie zgłosić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pierścionek, więc i ja spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest naprawdę zjawiskowy! Wygląda jak motyl i kwiat jednocześnie. Autorka posiada niezwykłe wyczucie smaku :). Mimo że nie posiadam bloga - postępując według wskazówek i podaję maila: tarantulica@tlen.pl
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki on piękny!!! nie mogę wyjść z zachwytu! ach, ach! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny!
    A 19 mam akurat urodziny to może będę miała szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny staję w kolejce po takie cukierasy ;];];]

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny cukieras... a 20 czerwca to akurat zaczynam sesję, więc może chociaż cukierasowo się los do mnie uśmiechnie ;DD

    Wzystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wzór i dobór kolorów, więc nie pozostaje mi nic innego jak się zapisać. Niestety nie noszę pierścionków, ale opcja broszki i zawieszki jest szalenie kusząca. Ukłony dla talentu:) ardnaskela8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny ten pierścionek...ech, wspaniale byłoby mieć taki na palcu w te wakacje ;) kupiłam niedawno taką piękną zielono-żółtą sukienkę letnią, tworzyłyby idealny duet...
    zgodnie z poleceniem podaje maila:
    anna.howaniec@gmail.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zapisuję:)Piękny pierścionek:) Ja też mam 16 czerwca imieniny:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączę się i jednocześnie zapraszam na moje candy|:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny pierścionek więc ustawię się w kolejce :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki śliczny:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest coś czego jeszcze nigdy nie próbowałam, więc zapisuje się:)
    Zapraszam też na 2 candy do siebie
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo! Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest cudowny... kojarzy mi się z secesją... skrzydłami ważki... no cudo... bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudo!!!
    Zapisuję sie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny pierścionek :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te motywy witrażowe. Dopisuję się, może i szczęście mi dopisze :)
    Pozdrawiam!

    www.daeris-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I mnie jeszcze tu nie ma?! No to jestem:) Cudny pierscionek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę rewelacja :) Zapisuję się ochoczo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, taki nietuzinkowy :) - staję w kolejce :) http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. od dawna podziwiam Twoją biżuterię, więc takiej okazji nie przepuszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może tym razem dopisze mi szczęście? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna biżuteria :) Zapisuję się i zapraszam na moje skromne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny pierścionek, zapisuję się Pozdrawiam
    http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. wow na taki przepiękny pierścionek muszę się zapisać:) a nóż widelec..:P

    zoesonik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko, jaki PIĘKNY! Chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy ja śnię? Czy ten piękny pierścionek jest nagrodą cukierkową?

    Ojj od dzisiaj będzie mi się śnił po nocach.

    OdpowiedzUsuń
  33. Akurat 19 czerwca mam urodziny, więc może mi się poszczęści:)

    Zapraszam do siebie:
    http://piecykowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW pierścionek cudnej urody !!!
    Oczywiście zapisuję się w kolejce, może tym razem mi się uda wygrać :)
    Serdecznie zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  35. moje kolory ...piękny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  36. Очень люблю зеленый цвет и авторские украшения!
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. piękności :) gdybym coś takiego miała ... czekam na losowanie :)
    http://madziarka-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny!

    staję w kolejce...

    http://retro-prezent.blogspot.com/

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny pierścionek:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny pierścionek, i ja zgłaszam sie do udziału w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie może mnie tu zabraknąć ;)

    Zapraszam też do siebie na candy, jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/2011/05/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja się ustawiam w kolejce! :) Twoje firmo jest cudowne!
    Zapraszam do mnie na sutaszowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. No obok takiego cukieraska ja po prostu nie mogę przejść obojętnie! Cuuudo!
    www.airaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ tu cuda są - chyba pierwszy raz trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. What a lovely candy, dear!!! I like all of your work! Thanks a lot for a chance to win!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Zachwycona Twoimi cudeńkami zapisuję się z wielką ochotą na candy :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny pierścionek:)
    Zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny. Od kilku miesięcy podziwiam Twoje prace i wszystkie mi się bardzo podobają :)
    Nie posiadam niestety bloga, ale bardzo chciałabym zapisać się na candy.
    Mój mail:
    kinga1212-71@o2.pl
    Pozdrawiam.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest przepiękny, w moich kolorach. Zapisuję się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny pierścionek, chętnie bym została jego właścicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Będę nudna- pieścionek piękny, oryginalny,we wszystkich kolorach lata - marzę o nim!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. ale przecudo :) zapisuje sie obowiazkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. W życiu takiego nie widziałam :)
    Staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  55. Twoja bizuteria jest jedyna i niepowtarzalna!!! Mam cichutka nadzieję, że ten zjawiskowy pierścień trafi do mnie:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Oj, nie mogę oczu oderwać! Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  57. Jest śliczny, piękny- jak skrzydła ważki. A ponieważ uwielbiam owady, nie mogłam się nie zachwycić tym pierścionkiem. Pragnę go:)!!!
    Gratuluję pomysłu i udanego wykonania
    Pozdrawiam,
    domatkipolki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. To, że daleko na końcu o niczym przecież nie znaczy.....dopisuję się i staję w kolejce. A nuż.... :) Pozdrawiam

    sliwkowe-trzewiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się do zabawy :) http://miriamart-decu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. no to ja się piszę na to cudeńko wakacyjne!
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten pierścionek jest powalający.
    Ja chętnie się zapiszę.

    Pozdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. PIękne słodkości, też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaki piękny!
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękny byłby kompecik:) marzy mi się taki zapisuję się więc i czekam na losowańsko:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cuda, Cuda. Ustawiam się szybciutko.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na wymiankę u mnie. http://pimonkey.blogspot.com/2011/06/w-koncu-sie-zdecydowaam.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie się wpisuje bo wielki talent w mig wyczuje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowny!!!
    http://pasje-madzikh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Przecudne.... chcę wziąć udział w candy!! pozdrawiam - www.manualnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ależ tu tłok, ale nic dziwnego, za takimi cukieraskami?!
    Spróbuję i ja =}
    Pozdrawiam serdecznie
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Jest niesamowity! nie mogę sobie odmówić i tez się zapisuję!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. aż grzech nie stanąć w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  72. Całe mnóstwo chętnych żeby zgarnąć to cudeńko ! ! ! Nic dziwnego! Pokornie więc i ja się zapisuję.

    Informacja (wg dat) tutaj:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Candy to świetny wynalazek. Nie wiem jak to się stało ale do tej pory nigdy nie odwiedziłam Twojego bloga. A tu takie cuda! Jestem zachwycona! Jak Ty to robisz? Zapisuję się oczywiście i liczę że mi się poszczęści! Pozdrawiam!
    http://mojeperelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Aż mi dech odebrało...
    ...Cudeńko!!!
    :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Do zabawy zgłaszam się ;) Piękny blog - pozdrawiam z torebkowej pracowni - Katta

    OdpowiedzUsuń
  76. Jejku, jakie to piękne...
    agnzimka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak tu sie nie ustawic po takie cacko.Jest piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  78. ooh, oh..!! muszę sie ustawić, muszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Jest prześliczny! Mimo iż nie posiadam bloga ustawiam się w kolejce po to cudo.
    \Moje namiary: nika729@onet.eu
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudowna bizuteria! Tak wiec i ja stane w kolejce.
    Moj e-mail: anka.dec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też , ja też :)...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Auuu stoję stoję.
    Gratuluję pomysłowości
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  83. sweet candy! link po prawej stronie http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Z miłą chęcią zaopiekuję się tym maleńkim cudem :)
    Zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudeńko! Zapisuję się z wielką przyjemnością. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  86. Kto by się nie połakomił na taki kąsek :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Ten pierścionek to moja mowa miłość :)
    Uwielbiam takie cudeńka, chociaż kto nie lubi :D

    Dodaję banerek, a nóż mi się poszczęści.

    sowlshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. zjawiskowy pierścionek, strasznie chciałabym go wygrać więc ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie
    grzesilona@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Zakochałam się po raz drugi!-tylko nie mówcie tego mojemu mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Przejść obojętnie obok takiego "marzenia" byłoby grzechem... ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  91. Ustawiam się w kolejce zachwyconych - ale pocieszam się, że jeśli nie zdobędę cukierasa to jest w czym wybierać w kwestii zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Przepiekny!zgłaszam się!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. O zaczynam drugą setkę. Spacerując po blogach zauważyłam Twoje candy. Ten pierścionek przykuwa wzrok. Ja bardzo pierścionkowa i zawieszkowa jestem więc ustawię się w kolejce. Będę tu częściej u Ciebie bo to co robisz bardzo mi się podoba. Zapraszam również do mnie na candy. Pozdrawiam Issa

    OdpowiedzUsuń
  94. Cudowny pierscionek!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Chętnych bardzo dużo, ale mam nadzieję, że choć raz mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Przepiękny! :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ale arcydzieło :) Zgłaszam się z wielką nadzieją :]

    OdpowiedzUsuń
  98. will play with great hope! very tasty and elegant candy...)

    OdpowiedzUsuń
  99. Jej...jak tu pięknie.cieszę się że tutaj trafiłam.o oczywiście staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się ankakarczewianka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. To jeszcze ja. Dla takiego cudeńka to wstyd byłoby nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  102. piękność na paluszek ;) dołączam do candy!

    OdpowiedzUsuń
  103. Śliczny pierścionek ja też staję do kolejki .

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja też jestem chętna i ustawiam się w kolejce
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Very beautiful!
    http://krustinlietas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudo. ; ) Oczywiście się ustawiam. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  107. Piękności,ja też ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  108. Jeszcze udało mi się ustawić w kolejce - cukieras jest cudny w mojej ulubionej kolorystyce Może akurat dopisze mi szczęście :-))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  109. Śliczny pierścionek, ustawiam się również w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  110. Jakież piękne! Jestem strasznie ciekawa, jak toto jest zrobione :D:D Zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Przepiękny pierścioneczek, miło mi zagościć u Ciebie, a zwłaszcza cieszę się, że pochodzisz z moich stron. Pozdrawiam :)
    mapassionart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. ależ to piękność!!!no i zieleń...oooo zapisuję się i idę pozwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  113. Ale cudeńko! Zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Pomimo, że kolejka jak stąd do Chin to też staję. A przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) Ja też obchodzę w czerwcu - tyle, że 10-ego. :)
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. jej, jaki piękny! ja też chcę :)))

    OdpowiedzUsuń
  116. Cudowny! A te kolory... Tyle chętnych, ale spróbować można :) Zgłaszam się :)
    http://tiby5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Wspaniały!!! bardzo mi się podoba kolorystyka i kształt. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  118. Cudo po prostu!!
    Staję, oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ale dłuuuga kolejka, nie zniechęca mnie wcale i stanę po śliczności:)))

    OdpowiedzUsuń
  120. Jest naprawdę zjawiskowy! I like all of your work! Thanks a lot for a chance!
    http://blogs.mail.ru/list/anneyes/2BF8BC9ABABC8F75.html

    OdpowiedzUsuń
  121. ja też chcę, ja też :) info u mnie już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Co czytam jakiegoś bloga to widzę linki do Candy, aż mnie to zaintrygowało :) Zaczęłam szukać wyjaśnienia i trafiłam na Twojego bloga. Biżuteria oryginalna. Pierwszy raz spotkałam się z witrażowym motywem. Piękna! Zapisuję się :D anemonekk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Ta, na pewno wygram :D ale pomarzyć sobie mogę, więc marzę :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Cudeńkoo :)
    mail: brudny.motylek17@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. przepiękny brak mi słów ustawiam się szybko w ogonku :):)

    OdpowiedzUsuń
  126. Pierścionek jest cudny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  127. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  128. Ale super, że jeszcze się załapałam :) zatem staję w kolejce po to cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  129. kurcze zobaczylam 137 chętnych na ten piekny pierscionek i za pierwszym razem zrezygnowałam jak tu trafilam, ale znowu mnie tu przywiodło i to musi byc znak żeby się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Hah, zdążyłam!! ;)
    Ustawiam się po to cudo wspaniałe ;]]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Pierścionek jak marzenie:) gratuluje talentu:)
    dopisuję się klaudia_ja@o2.pl
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  133. Po prostu brak mi słów:) Ten kto wygra ten prezent będzie wielkim szczęściarem:)

    OdpowiedzUsuń
  134. bosko byłoby mieć taki pierścionek...
    mogę dołączyc do zabawy...?

    OdpowiedzUsuń
  135. Jeśli można to i ja chętnie się ustawię w kolejce ;)
    http://gessekai.blox.pl/html - w pasku bocznym

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Rzecz śliczna i przydatna, chciałoby się takiego mieć na wakacjach... :D No to jednym...tfu...dwoma słowami: zgłaszam się i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. absolutnie piękny pierścionek, uwielbiam taką biżuterię, marzę o takim pierścionku
    ustawiam się w kolejkę, może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    info już na blogu
    http://e-fectyinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Ależ to jest cudneee !!!!!
    Beznadziejnie staję w kolejce...
    Ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  139. W ostatniej już chwili, ale z nadzieją, staję do kolejki. A może...

    OdpowiedzUsuń
  140. Jako mentalna blondynka kochająca wszystko co się świeci ;-) pozwolę sobie przycupnąć w kąciku i myslami przywołać zwycięstwo a potem wrócić do wcześniejszych prac, które mnie oczarowały.
    Pozdrawiam serdecznie
    agnieszka137@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  141. Mam nadzieję, że nie jest jeszcze za późno na zgłoszenie, bo pierścionek jest przepiękny :) Staję w kolejce po to cudo, wklejam informację na bloga i pozdrawiam!
    PS Również 16-go czerwca obchodziłam imieniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. ZGŁASZAM SIĘ.
    A zdjęcie już dodaję na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Ale cuuuuuuuuudo, ach, czy zdążyłam jeszcze? Mam nadzieję, że tak, już wstawiam zdjęcie na bloga i zapraszam na moje słodkości :))

    OdpowiedzUsuń
  144. Zamykam listę.
    Dziękuję wszystkim za zgłoszenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  145. Trafiłam tu po czasie, ale pierścionek jest tak zjawiskowy, że pomimo zakończenia candy chciałabym wyrazić swój zachwyt... piękny

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)