poniedziałek, 2 maja 2011

Jak to ze zdjęciami było...

Mój kochany mąż od zawsze suszył mi głowę 
o jakość moich zdjęć biżuterii. 
Poszłam za jego radą, by dla porównania zrobić zdjęcia u fotografa. 
Wnioski - porażka, robię o stokroć lepsze zdjęcia od profesjonalisty...?
Nie mówię, że moje są idealne ale o niebo lepsze od tych, które zrobił fotograf.
Mnie byłoby wstyd coś takiego komukolwiek pokazać a nie brać jeszcze za to pieniądze. 
Dziewczyny - robimy piękne zdjęcia!!!
Jesteśmy niesamowite - same robimy biżuterię, 
same ją pięknie fotografujemy, opisujemy, wyceniamy
i Pan raczy wiedzieć co jeszcze...
Bądźmy z siebie dumne.
A więc z dumą prezentuję fotki moich kolejnych prac.
Przesyłam serdeczne uściski dla mojej siostry, 
która chętnie pożyczyła mi swojego aparatu na okres, 
gdy mój staruszek jest w serwisie :*
 

10 komentarzy:

  1. A co na to mąż :P ?
    Ja zgadzam się z Tobą w 100% i nawet jak coś nam nie wyjdzie to nie jest to powód do zmartwień.
    A Twoje zdjęcia i biżuteria są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam tylko jeszcze dodać,że mój komentarz poprzedni zapisał się chyba pod loginem mojego syna:P
    To tak w ramach niedociągnięć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. I tak trzymajmy. Mój M też krytykuje moje zdjęcia,ale ja mam g....y aparat.
    Ale Twoje Prace i zdjęcia są PIĘKNE.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. biżuteria piękna!
    a zdjęcia...no cóż,to Ty wiesz jak pokazać to co zrobiłaś.Ty włożyłaś w to serducho,więc jakim cudem fotograf ma to dobrze uchwycić

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację! Robisz piękne biżu i piekne fotki!!! Tworzysz bizuterię i dla Ciebie to coś więcej niz rzecz do sfotografowania. Muszę jednak przyznać się, że moim zdjęciom daaaaleko ideału. Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze, tak miło mi się na serduchu zrobiło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy naszyjnik jest śliczny! Podobają mi się kolory i gładkie, ale matowe wykończenie. Zaczęłaś używać innego lakieru? Efekt jest świetny!

    Dobrze dziś przeczytać taki post, jak Twój. Najważniejsze to nauczyć się doceniać siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wisiory! A zdjęcia masz super, nie dajmy się zwariować!
    Pokażesz efekty pracy fotografa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Niwka - po prostu nie użyłam żadnego lakieru :) Może czasem warto sobie go darować skoro taki efekt jest niezły.
    Lunamin - chyba nie będę pokazywać ale życzyłabym sobie, żeby kobietka trafiła na mój blog i zaczerwieniła się po czubki uszu :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)