piątek, 11 marca 2011

Moje pierwsze zmagania ze srebrem


Najpierw dużo, dużo czytałam, w internecie 
na temat pracy z art clay,
potem kupiłam srebro i zanim odważyłam się go tknąć
leżakowało koło miesiąca w szufladzie. 
To co powstało jako efekt pierwszych zmagań z tym materiałem
odważyłam się wstawić na blog.
Może efekt, obiektywnie rzecz biorąc, nie jest powalający 
ale jak na pierwszy kontakt trzeciego stopnia
jestem usatysfakcjonowana.
Będę bardzo wdzięczna za konstruktywną krytykę. 
Ponieważ poprzednie zdjęcia nie były zbyt dobre pozwoliłam sobie 
zrobić i wstawić lepsze - tu lepiej widać efekt oksydowania 
i gładkie miejsca...

6 komentarzy:

  1. Mnie się baaardzo podoba... sama zamierzam zacząć zabawę z AC i chciałabym żeby pierwsze moje prace były takie jak Twoja... piękne... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza próba całkiem udana:) Najbardziej podoba mi się skrzydło, bardzo ładnie wygląda. Jestem bardzo ciekawa Twoich kolejnych dokonać w AC.

    Mam jeszcze pytanie: czy próbowałaś wysyłać swoje zgłoszenia do innych galerii, takich jak ArsNeo czy Brocante? Masz naprawdę fajne, oryginalne prace. Gdybyś poeksperymentowała z jakimiś troszkę bardziej eleganckimi srebrnymi dodatkami (głównie mam na myśli bigle), myślę, że z powodzeniem mogłabyś wystawiać swoje prace we wskazanych przeze mnie galeriach. Oczywiście nie jestem właścicielką żadnej z nich i nie ja decyduję o przyjmowaniu nowych osób, ale nieśmiało chciałam Ci coś podpowiedzieć, bo wydaje mi się, że Twoje prace naprawdę powinny zostać docenione. Pozdrawiam:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wisiorek. Jeśli za pierwszym razem zrobiłaś coś tak ładnego to nie mogę się już doczekać następnych :)
    Też zbieram się do art clay ale na razie nie mam odwagi... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaał jestem pod wrażeniem wisiorka!! nieskromnie napisze że wiedziałam że AC to coś dla ciebie :D
    pozdrawiam i czekam na kolejne cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wyszedł ten wisiorek. I zgadzam się z Niwką - powinaś wysłac zgłoszenie do jakiejśc dobrej galerii. Mogę Ci polecić jeszcze olissimę - właścicielka jest bardzo miła :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Spaceruję po wielu blogach z biżutkami.. Różnymi.. ale Twoje zrobiły na mnie ogromne wrażenie i podobają mi się najbardziej ze wszystkich... Te srebrne eksperymenty są niesamowite, anioł- przecudny!!
    No i bardzo.. baaaardzo podobał mi się pierścionek, który wystawiłaś w Candy.. szkoda, że tak późno tu trafiłam..
    Rozgoszczę się jednak na dłużej..
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)