czwartek, 24 lutego 2011

Nowość!



 Czemu nowość?
Czegoś takiego po prostu jeszcze nie robiłam.
W końcu odważyłam się i powstały dwie bransoletki.
Pierwsza (brązowo-czerwona)-jako, że pierwsza i eksperymentalna
jest trochę mniej udana, ma kilka niedoskonałości,
więc zostawiam ją sobie.
Z drugiej (z dodatkiem niebieskiego) jestem bardzo dumna.
Została uformowana i wypieczona przeze mnie,
mój kochany mąż mi ją cudnie wyszlifował, 
więc prawa strona jest nieskażona lakierem, 
bo bałam się popsuć tego pięknego lekkiego połysku i gładkości.
Cieszę się jak małe dziecko :)
Pisałam o wiosennym ożywieniu i pomysłach i jak mogę tak tworzę 
ale niestety najmłodsza latorośl ma silną alergię i walczymy obydwie z objawami i przyczynami, w związku z czym mam mniej czasu na zabawę z FIMO.
Mam nadzieję, że od poniedziałku ruszę z kopyta i nadrobię zaległości
w blogowaniu i odwiedzaniu Waszych blogów.
Pozdrawiam Was wszystkie :*

11 komentarzy:

  1. Cudne, wyglądają jak witraże na szkle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ekstra, rewelacja - świetne bransoletki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, nigdy bym nie pomyślała, że z fimo można wyczarować takie piękne bransoletki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bransoletki! Mnie osobiście bardziej podoba się brązowo-czerwona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne bransolety, nie widzę żadnych niedoskonałości... przepiękne są !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widać nic złego na zdjęciach - wręcz przeciwnie, cudne są:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jakie prześliczne...bardzo mi się podobają:))
    I te kolorki...magiczne.
    Pozdrawiam cieplo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję!!!
    Nie widać niedoskonałości, bo sprytnie zakamuflowałam koronką-po prostu lewa strona trochę nierówna wyszła i ma mało ciekawy "wzór". Ponieważ to tylko lewa strona, więc ja ją będę nosić.

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej chwili pomyślałam, że bransoletki zostały przez Ciebie pomalowane. Muszę się upewnić: całość od początku do końca wykonana jest z fimo? Podziwiam Twoje zdolności i pomysłowość, wielkie brawa za te prace!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolorowe wzory na mojej biżuterii to efekt ręcznego łączenia i formowania masy o różnych kolorach w odpowiedni sposób.
    Dziękuję za tak miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)