poniedziałek, 15 listopada 2010

Wyróżnienie-moje pierwsze

Serdecznie dziękuję AtorodArt za wyróżnienie. 
Cieszę się tym bardziej, że zostałam wyróżniona po raz pierwszy.
Przesyłam Ci również wyróżnienie zwrotne:
śledzę Twoje prace już od dawna i są naprawdę niezwykłe.
Przekazuję wyróżnienie dalej kobietkom, 
które podziwiam nie mniej niż wyżej wymienioną:
  1. Kamino70,
  2. Shenny,
  3. Niwka,
  4. KasiaJewellery,
  5. AgnieszkaSadowska,
  6. Marzena,
  7. Decou-galeryjka,
  8. MartaChrzanowska,
  9. Pendeloque,
  10. Kali-modelina.

4 komentarze:

  1. dziękuję! Tobie też to wyróżnienie całkowicie się należy! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! Życzę Ci kolejnych wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie.Jest mi bardzo miło,że podobają Ci się moje prace.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci! Ależ to miło, że komuś, kto tworzy takie cuda, podobają się moje pracki. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)