środa, 24 listopada 2010

Candy

Ogłaszam gwiazdkowe CANDY.
Do wygrania komplecik w niebieskościach: kolczyki i broszka. 
Wykończenie kolczyków jest srebrne a zapięcie broszki w kolorze srebra.
Zasady standardowe: żeby wziąć udział w losowaniu,
proszę zostawić komentarz pod tym postem ,
opublikować informację o CANDY
  ze zdjęciem na swoim blogu.
Osoby nie posiadające bloga-wystarczy wpis 
w komentarzach z adresem e-mail.
 Zgłoszenia przyjmowane są do 19 grudnia (niedziela) 2010.
Losowanie-jak najszybciej po tym terminie 
aby wylosowanka miała prezencik pod choinkę...
Serdecznie zapraszam na słodkości!

135 komentarzy:

  1. To ja pierwsza ustawiam się w kolejce po takie cudeńko!!!
    http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz będę pierwsza :D
    Chociaż nie przepadam za niebieskim, muszę się wpisać, bo piękne są i kolczyki i broszka, no cud miód i orzeszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. po takie cudo grzech się nie zgłosić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najbardziej się zgłaszam i linkuję na poczytnym blogu książkowym:)
    http://slowemmalowane.blogspot.com/

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudowne! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja ustawiam się w kolejce
    http://srebrzystypodmuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooooooooooo moje ulubione kolorki :) ustawia się w kolejce mając nadzieje że tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Koło takich śliczności na pewno nie przejdę obojętnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Красота! Участвую ;)
    http://kochkin-dom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności z chęcią zapiszę się na candy :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja też ustawię się w kolejce po tą sliczną biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  12. Na takie cudeńka zawsze jestem chętna
    marzena-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się zapisuję, na takie cuda!

    Pewnie się powtórzę, ale to jest dla mnie niewiarygodne, że toto jest zrobione z masy plastelinowej (znaczy, wiem, że nie plastelinowej, ale na mój "babski" rozum to i tak jest niepojęte) ;D

    Pozdrawiam i biegnę dodać info u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda!Oczywiscie sie zapisuje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie bez szans żeby się znów do mnie szczęście uśmiechnęło ale Twoje prace są takie piękne, że nie mogę nie spróbować! Pozdrawiam.
    www.airaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Może znów szczęście mi dopisze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień Dobry

    Dla tak pięknego motylka nie jest
    stracona żadna chwilka.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudności. Może tym razem szczęście mi dopisze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności!
    zapisuję się i zapraszam na moje candy :)
    http://bjaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się:) kocham wszyst,ko z motylami:); zapraszam również do siebie na małe co nieco http://pracowniaalaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. What a lovely candy! Thank you, dear!:))
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  22. również chętnie się zapisuję, bo te cukierasy są śliczne!!! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  23. piękności! z wielką chęcią się dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam sie w kolejce i z niecierpliwościa czekam na losowanie , może dopisze mi szczęście i będę mieć Twoje cudne fimolepki :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie się zapiszę na takie cudeńka :)
    pozdrawiam
    Ania
    madebyania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zawsze jestem zauroczona twoimi pracami ehhh

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny komplecik, zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale już wiem, że zostanę na dłużej. A przy okazji staję w kolejce do tych śliczności ;)
    Zapraszam na candy i do siebie!
    http://kaniewska.pl/blog/?p=149

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja nie moge sobie odmówic zapisania sie na cudne cukiereczki u ciebie!

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się z największą przyjemnością i zaraz umieszczam informację o Twoim Candy u siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Komplecik super. Uwielbiam taki kolorek, więc z radością się zapisuję :)
    P.S. Kontakt do mnie: gosiaczek_0_0_7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodycze na święta - dobra myśl:) I równie dobra z broszkami i z motylim kształtem:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny komplecik, duża dawka koloru w te pochmure dni :)
    Też się zapisze
    Pozdrawiam
    H

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się z wielką przyjemnością:) Niebiańskie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny komplet nie mogę się oprzeć nie ustawianiu się w kolejkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiem, kto bardzo chciałby taki prezent dostać. Choć i ja uwielbiam motyle. Dlatego zapisuję się i czekam...
    kasia
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspanialy komplet, ja bardzo chetnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudeńka - ja też sie zgłaszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne!Zgłaszam się: wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  41. Ze mnie łasuch na słodkości, więc szybko sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  42. Na tak śliczne candy nie zapisać się to grzech :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cuda! Jako nieudolna modeliniarka musze po prostu wziąć w tym udział. Mam też małą prośbę - masz moze jakieś tutki jak wykonac takie kwiatki? Chodzi mi o formę a nie wzór ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Niebywałej urody biżuteria - tez się zapiszę na takie cacuszko

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne <3

    pkieliba@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne :) Też się ustawiam w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne!!! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo gustowne...staję w kolejce...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne :)
    Ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)
    http://olinka85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Prawdziwe cudo! z chęcią przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. a to może się zgłoszę? Piękne rzeczy do wygrania.

    OdpowiedzUsuń
  52. livzny komplet i ja sie ustawiam po niego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Po prostu przepiękne skarby :) Zgłaszam się i pozdrawiam!
    http://kasandra-85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja sie zapisze na takie cukierwczkowe cudeńka.

    Karina
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękności.
    Zgłaszam się z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękne, chciałabym by uśmiechnęło się do mnie szczęści, zapisuję jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  57. Chętnie wezmę udział w tej zabawie. Pozdrawiam - Cejlon.

    OdpowiedzUsuń
  58. No to i ja się tu gramolę:)Czy mogę???

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja się dopisuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. paulineczka9876 grudnia 2010 01:57

    świetne nagrody!! paulina_gruda@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny komplet - ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczny komplecik-chciałoby się go wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne też się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny zestaw, trudno nie spróbować szczęścia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj Strasznie piękne candy zoorganizowałaś uwielbuam kolczyki i motylki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. можно поучаствовать в вашей сладости,очень красивый комплект.
    Możesz uczestniczyć w swoje słodkie, zestaw bardzo ładny.

    http://wwwdomovenok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Oczywiście że się zapisuję i zapraszam na candy do siebie:)
    http://4zywioly.blogspot.com/2010/12/candy-ze-zdjeciami.html

    OdpowiedzUsuń
  69. i ja też się ustawię gdzieś na końcu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne! Piękne! Nie dam rady się oprzeć!

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiękna biżu :)
    pozdr ela

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też się zapisuję :) Info wg dat tu:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  73. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. oooooooo i ja z Mazur, a dokładnie z Mazur Zachodnich:)
    Biżuteria śliczna, z przyjemnością się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam biżuterie i tego za nic nie przepuszczę!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudny komplecik, może to ja będę tą szczęściarą :).

    OdpowiedzUsuń
  77. śliczności - ja także się zapisuje:)
    zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Błękity i jeszcze motylek - moje ulubione :)
    Zapiszę się, a jakże :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękna biżuteria! Dołączam do słodkiej zabawy.
    Pozdrawiam
    elciad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja również dopisuję się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Produkujesz najpiękniejszą biżuterię jaką kiedykolwiek widziałam więc nie mogę sobie odpuścić stania w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękne candy!!! Z przyjemnością dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  83. A co tam, nie zraża mnie nr 86 ;) dołączę do chętnych na Twoje Candy.
    Motylek jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne to Twoje Candy.Czekam z niecierpliwością na losowanie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  85. Taka okazja dla scraperki to grzech nie skorzystać:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/11/candy-grudniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudowności!
    I ja się skuszę ;)
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękności :) Chcę, chcę, chcę :)

    Zapraszam też po drobiazg do mnie, jeśli lubisz aniołki ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam co prawda szanse jak 1 do 93, ale zaryzykuję :)

    Bardzo fajny blog :) i naprawdę ciekawe wzornictwo (córka zachwycona hello Kitty)
    Pozdrawiam

    ania
    ainthas@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Grzechem byłoby nie wziąć udziału w losowaniu:)
    http://kasmatka.blox.pl/2010/12/Slodkosci-na-blogach.html

    OdpowiedzUsuń
  90. uwielbiam ten kolor
    mam nadzieję, że tym razem
    załapię się na te cuda Harapati :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ależ piękności! Nigdy jeszcze ni9c nie wygrałam, ale może tym razem los się do mnie uśmiechnie :-)Byłoby cudownie.
    Pozdrawiam
    Eliza (elis7903@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  92. m.kuszak@op.pl11 grudnia 2010 23:06

    Ja także ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Jakie skarby do wygrania :) Zapisuje sie i licze na moje szczescie!

    OdpowiedzUsuń
  94. Cuda normalnie. Mój niebiesko/granatowy płaszcz czeka na te cudeńka.
    ;o))

    OdpowiedzUsuń
  95. Ustawiam się grzecznie w kolejce i zapraszam na candy do mnie :)

    http://cyberynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. wspaniałe kolory - komplecik pasowałby do mojego sweterka!:)

    OdpowiedzUsuń
  97. zamurowało mnie...kompletnie i totalnie mnie zamurowało i dotarło do mnie, ze powinnam więcej ćwiczyć i więcej się uczyć. Tworzysz cuda!

    OdpowiedzUsuń
  98. Niebiańskie te niebieskości! Zgrzeszyłabym, gdybym nie ustawiła się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    tafka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Komplecik taki, że grzechem byłoby nie spróbować... Stoję więc w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  100. Takie candy to prawdziwa gratka.
    Na takie, super klejnoty, koniecznie muszę się zapisać.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Och, jak nas dużo - marne szanse, ale spróbuję:))

    OdpowiedzUsuń
  102. Coś pięknego. Strasznie podobają mi się Twoje prace :) I wcale się nie podlizuję :)
    m.gwiszcz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja na błękity reflektuję bardzo.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  104. Bardzo śliczny zestaw, zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  105. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. na szarym końcu,zapisuje się na ten śliczny komplet,baskalatka2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Cudowny komplecik.
    I jak tu nie stanąć w kolejce po takie cudo:)
    PS. Piękną biżuterię tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  108. Przepiekny blog i candy
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Cudny komplecik :) liczę na troche szczęścia w losowaniu ....

    OdpowiedzUsuń
  110. Prześliczna biżuteria! Szczerze podziwiam i z ochotą zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  111. No to i ja poproszę :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. hello! wonderful candy!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  113. Super stronka ale bardzo ciezko ja było znaleźć:-) baaaardzo długi czas szukałam czegos interesujacego w tematyce bizuterii artystycznej.Moze warto pomyslec o pozycjonowaniu stronki by łatiej ja było znaleźć. Komplecik oczywiscie boski i ustawiam sie w kolejke:-) pozdrawiam
    sledzinska_emilia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie mogę przejść obojętnie obok czegoś takiego :)

    www.waniliowosc.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Cuda! :) To i ja się zapiszę. :)

    kalpana@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Komplecik jest niesamowity! Stawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  117. chyba zdążyłam jeszcze? szkoda byłoby przegapić... może szczęście mi dopisze...

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się :)Przepiękna biżuteria, sama robie biżuterię ale taką z koralików całkiem inną. Takiej nie potrafię. Podziwiam twój kunszt :D
    e-mail tysia0531@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. dopisuję się do zabawy i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Przepiękny Cudowny komplet
    gratuluję talentu ! :)
    nie posiadam bloga, ale chęć zgłoszenia jest tak duża...
    pozdrawiam
    Kinga
    kinqusiaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Tak po prostu....zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Przepiękny!
    Moje ulubione niebieskości.
    Chętnie się zapiszę, o ile jeszcze zdążę ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. This is very, very beautiful!!!
    norono01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. czy jeszcze zdążyłam czy juz nie mam nadziję że ostatni będą pierwszymi
    oby......pozdrawiam i do mnie zapraszam choć u Ciebie tak cudnie

    OdpowiedzUsuń
  125. Dziękuję za duże zainteresowanie zabawą, liczne zgłoszenia, przemiłe komentarze i uroczyście zamykam listę.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)