środa, 17 listopada 2010

Komplet z koralem



11 komentarzy:

  1. explendit blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny komplet i baner cud miód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominają lato w pełnym rozkwicie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, dopóki nie wpadłam na Twojego bloga miałam złe zdanie o modelinie, ale za takie śliczności jakie tworzysz mogłabym dać się pokroić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dobrałaś kolory:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest taki ciepły! I te kolory! Dzięki twoim pracom na świecie jest o wiele barwniej:)
    Zapraszam po wyróżnienie:)
    http://triple-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno do Ciebie nie zaglądałam. Ale nic się nie zmieniło, nadal pięknie tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe! jestem pod wrażeniem

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja ich wcześniej nie widziałam:)
    ślicznie połączone kolory,
    i kształt świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)