poniedziałek, 8 listopada 2010

Kolejne broszki


11 komentarzy:

  1. Już wczoraj ćmę podziwiałam, Twoje brochy i w ogóle wszystko są dopracowane i w przepięknych kolorach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piekne miejsce:)
    Cudowne prace
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cudne! A do mnie dziś dotarła zawieszka jesienna, wygrana w Candy. :D Na żywo jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach! Jeszcze raz dziękuję i na swoim blogu się chwalę! :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. turkusowa jest cudna.Kolorki i forma mniam...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieska, niebieska, niebieska:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aira-nie masz pojęcia jak mnie ucieszyłaś swoim komentarzem! Zawsze się strasznie denerwuję, czy się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy się spodoba? A jak mogłaby się nie spodobać?! Pół wieczoru spędziłam oglądając ją z każdej strony i wzdychając! Aż mi ją mąż zabrał i oddał dopiero na następny dzień! :D Ale teraz już wisi bezpiecznie na szyi i nikomu jej nie oddam!To arcydzieło, a w dodatku moje! Ha! Wszystkim się pochwaliłam. :) Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blog i piękne prace!Zachwycają!
    Ciepło pozdrawiam i dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu oraz udział w moim świątecznym candy.Życzę powodzenia w losowaniu:).Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne broszki:
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie każdego odwiedzającego i dziękuję za komentarze :)